17 mars 2010

Ny dator

Vägningen gick kalas idag - 2,5 kg sedan förra veckan. Så totalt har jag nu gått ner 9,8kg.
Sååå nöjd och såå stolt!
På hemvägen åkte jag in på Expert och köpte mig en egen miniPC. Satt och tittade på den igår kväll och vi hade tänkt att en sån är ju bra vid tex flygresor och när man är borta. Att använda som DVD och surfdator. Dom väger ju ingenting.
Så det blev denna snygga sak...

Bild från Expert.se

Så nu sitter jag och väntar på att den ska bli färdiginstallerad. Kommer att bli en perfekt liten bloggdator!!=)

Tills Vidare

//Linda

4 kommentarer:

Kajsa sa...

Grattis :)

Hannis sa...

Vad du är duktig Hönan!!!

Det där borde bli bara din dator=))
Köpte du en rosa??

P&K

Hipsterlillamy sa...

Tack snälla ni!!

Hannis´: Klart att jag köpte en rosa!! This is mine!!
Se mig som den nya..hmm...bloggdrottningen!!
HAHAHAHA

P&K

Anonym sa...

Vilken fin dator, jag vilöl oxå ha en.

hur va kursen idag?

kram/helena