04 mars 2010

Trött...

En intensiv dag har det vart! Dagen började 06.45.....bläää...hatar att börja 7....så mkt bättre att börja 8. En timme känns som 2 påmorron. Får ju sova längre ju!!
Imorrn börjar jag 8 och det ska bli sååå skönt!!

Jajja iväg till dagis och sen till jobb. Har haft massor av fyr för oss idag. Ja förutom de dagliga sysslorna som idag bestod av jobb på konsum och reklamutdelning har vi skottat baksidan så imorrn är den preppad för grilling och solning!! Kanoners.
Allt blir så mkt roligare när solen hittar fram. Idag droppade det för fullt från taken. Härligt att bara sitta o lyssna på det!

Efter jobbet sååkte jag hem och dammsög såklart. Pysslade lite med Thyra och så var det middagsdags. Sedan järnet iväg på möte hos chefen me ena killens föräldrar. Tog nästan 2 timmar men det var det värt. Var ett bra möte!!
Innan hemgång sen så åkte jag och tränade. Körde axlar,bröst,mage o kodis! Superhärligt.
Så nu ligger jag i sängen och känner mig rätt nöjd över dagen!!

Föressten såvarju Johan meThyra till läkaren idag. Atopiska fötter har hon tydligen. EN vanlig åkomma blad barn och väldigt vanligt vid sånna här vintrar - torra o kalla. Ska bara fortsätta smörja me Locobase. Kommer att gå över.
Som jag sa tidigare så är det skönt att hon inte har problem med att det kliar eller gör ont. Då känns det genast lättare.

Nä hörrni, nu skajag snart ta olägga igen mina blå...

Sov så gott...
TillsVidare
//Linda

Inga kommentarer: