11 mars 2010

Mamma var ju här igår så jag åkte ner på stan och va me henne stället för att åka till gymmet.
Så då passade hon på att köpa en födelsedagspresent till Thyra.
Denna

VINDFLEECEJACKA
Bild från Polarn O. Pyret

Så nu slipper jag köpa den!! Kalas....!!! Nu ska jag bara dit o köpa lite kläder så fort barnbidraget kommer....funderar på ett nytt vindställ men det får nog vänta tills hösten.
Tror jag ska shoppa detta...

BYXOR
Bild från Polarn O. Pyret
T-SHIRT
Bild från Polarn O. Pyret
MÖSSA
Bild från Polarn O. Pyret

Ja jag kan fortsätta me halva webbutikens utbud.....!! Jag bara ÄLSKAR den affären....!!!
O nu i vår har dom då såååååå mkt sjukt snygga barnkläder.

Oj va jag längtar till att gå lös därinne...

Ja va shoppade jag mer igår då...hmmm...jo Thyra fick ju även ett par Pippi strumpbyxor av mormor och jag köpte en Pippi mössa åt henne!!

Tills Vidare
//Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ SÖTNÖS!!

Du måste ju handla lite åt dig själv me ju!! kanske vi ska ta en runda snart på stan, lite nya vårkläder. och du som snart inte kan ha dina gamla kläder, så som du rasar i vikt, så du om någon borde ju unna dig massor av nytt.

puss och kram på dig!/helena

Hipsterlillamy sa...

Heeeeej babe!!
Klart att jag ska unna mig självnåt oxå. Hade tänkt shoppa i maj typ. Då har det försvunnit mer hoppas jag!!

Jobbar du idag!

PUSS O KRAAM