10 mars 2010

Icebug

Herregud det har snart gått en vecka och jag har inte berättat eller visat Johans nya skoter.Nu har jag ingen bild härpå datorn....tyvärr så jag får låna en från Lynx hemsida. Såhär ser den ut och den är FANTASTISKT att köra. Galet härlig.....!!

Sjukt va jag längtar till fjälls nu. Vi åkernästa helg och blir borta i 2 veckor. Ska bli sååå skönt. Bara gå omkring i kallingar om kvällarna. Ibland(ursäkta nu alla känsliga) är håret så skitigt att det står upp av sig själv. Utan hårspray!!!! Det kan nog gå en vecka innan jag tvättar det där uppe. Duschen besöks inte heller varje dag!! Nu är det nog många av er som rynkar pånäsan. Faktum är att man blir ju faktiskt inte sååå skitig. Man luktar lite tvåtakt och grillrök!!!=) En dag ellertvå dagar utan dusch är bara nyttigt för huden!!=)

Iaf när Johan hämtade ut skotern så köpte han nya skoterskor till mig!! Supersnällt. Jag behövde verkligen. Hade JÄTTEBRA skor men dom var SJUKT tunga. Man orkade inte direkt leka i snön me dom. Annat som måste prias i år....lärju bli upp o ner i nån backepå fjälle!! Jaja han köpte iaf dessa som jag hade spanat in....

Visst är dom tuffa??? Dessutom huuuuuur skön som helst på foten....och det viktigaste såklart...VARMA:...o LÄTTA!!! Icebug Caledon heter dom

Glad fru!

Nä nu ska jag luta mig tillbaka i soffan efter två nättersjobb - lite sömn -samt en dag på stan me mamma. Jag är rätt knäckt!!

Ha en toppenkväll

Till vidare

//Linda

Inga kommentarer: