20 januari 2009

Boring!!!!

Usch va tråkigt jag har idag. Både jag och Thyra är snuviga.....Thyra sover nu och jag har snart surfat hela internet.....ingen bra sida kvar att kolla.
Låter jag depp så är jag nog det. Vet inte vad jag ska göra.

Hade planer att åka till Nina idag men det blev inte. Hade verkligen sett fram emot att åka dit. Var sååååå länge sen vi sågs!!!! Men men det blir en annan dag istället!!

Vanja är borta på kurs i 3 dagar nere i Sundsvall och det enda roliga med det är att jag har beställt grejer me henne från Ikea. Längtar tills hon kommer hem!!!=)

Tråkigt väder är det oxå. Eller tråkigt o tråkigt, det är ju bra med snö nu när vi har köpt skoter men vägen här blir inte så bra plogad så det är jobbigt att gå ut me vagnen. Så vi blir väl inne idag me!!!!!!
Puhh
Vilket tråkigt inlägg det blev idag.

Tror jag måste åka på maxi o storhandla när Johan kommer hem nu till lunch. Om han orkar ta hand om Thyra. Han har ju vart ute o plogat sen 12 inatt. Ja vi ser väl! Annars får väl tjejen hänga me.......!!!:)

Nu ska jag försöka piffa upp mig lite.....kan ju hoppas att det händer nåt kul idag...typ att dom från meter&television ringer...HAHAHA

Tills Vidare!
//Linda&Thyra

1 kommentar:

Hannis sa...

Men Hönan!Upp med hakan nu!
Du har en award att hämta på min blogg!

Kraaaaaam