22 januari 2009

Mysig dag!!!

Idag åkte vi till Tålsmark för att hälsa på Hugo&Nina.
Alltid lika avslappnat och mysigt. Nina lagade sååååå god lunch!! Mumms. Det vill jag gärna ha igen!!!=)
Barnen lekte och sov - ingenting!!!=)
Thyra sov väl 30 min på förmiddan men tror ni hon somnade i bilen när vi åkte hem?!
Not!!!
Hon höll sig klarvaken!!!
Åkte sedan ner till Umeå och till busstationen och hämtade upp Maja som ska va här över helgen.
Första gången Maja åka buss ensam ändå från Fredrika. Det var en mäkta stolt tjej som klev ur här i Umeå. Nu sitter hon och säger att hon vill åka buss hem oxå. Trots att syrran har sagt att dom ska hämta upp henne!! hihihi
Vi får väl se vem som vinner!!

Nu ligger Maja i soffan och myser med Joker. Här brevid mig sitter min käre man och sover. Thyra ligger ute i vagnen och är däckad!!!
Å jag sitter som vanligt och knappar på datorn!!!!=)

Här kommer några bilder från dagen. Kolla in tuttjuven!!!
Helt facinerad av tutte....hahaha.....hon har ju ingen själv!!!=)

Dagen avslutades med pussar och kramar. Lite het på gröten Hugo ser ut att va!!!=)

Tror jag det me en sån snygg tjej framför sig!!!!!

Nu tror jag visst spisen kallar på mig......!

Tills vidare!

//Linda&Thyra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med, en riktigt mysig dag!! Skönt att inte göra nåt avancerat utan bara umgås, alltid mysigt när ni är här!! :-)

Jag bjuder gärna på samma lunch nån dag:-)

Kram kram

Hannis sa...

Gud så sööööta!!
Pussbilden är ju underbar!

Nej,du måste inte ha 7 stycken att skicka den till.
Spara ner den och sätt in den på din blogg.

Pöss