08 januari 2009

On i nån konstig muskel...

Vaknar inatt och känner att nåt är inte bra på motsatt sida av där jag hade ont sist. Vid skulderbladet på vänster sida sitter det nu. Som nackspärr fast där??!!! Har väl aldrig vart me om liknande!!! Ont har jag iaf. Skulle nog inte vart ute igår o dratt vagnen i kylan. Förmodligen hade inte nacken läkt så bra som jag trodde!!! Bara att härda!!

Och en annan sak....min super-duper-kanon-mobil är ju som inte så hel igen.
Var dit igår och ska dit idag igen med alla tillbehör. Dom tar igen den. Jag får igen pengar och köper mig en ny!! Lite nöjd jag är då!!!!
Bara att välja vilken telefon man ska ta ut. Kanske borde ta o surfa runt o spana in nån. Lite svårt att veta när jag inte vet hur mycket jag får ut för den nuvarande!!
Men va det ska bli skönt att slippa den där skittelefonen. Ingen telefon jag ens rekommenderar att köpa min fiende!!

Imorrn drar jag till Sthlm. Känns som värsta lyxdagen att få åka ner sådär över dagen bara. Ska ta me mig en riktigt bra bok och passa på o läsa på flyget o bussen.
Efter castingen ska jag träffa en väldigt kär vän som jag inte träffat sedan jag o Johan gifte oss 2005. En gammal arbetskollega som har flyttat hem till Uppsala!!!
Ska bli så otroligt roligt att få sitta och käka och dricka kaffe och bara surra.
Saknar dig sååå mkt!!!

Nä nu ska jag börja fundera på om jag ska orka börja städa bort julsakerna...!!!
Eller om det får bli till helgen!!

Thyras 5:e tand är föressten på väg!!=)

Tills vidare!!

//Linda&Thyra

Inga kommentarer: