14 januari 2009

Gjort stan idag!!

Idag började jag och Thyra dagen med att åka till bvc för vägning och mätning.
Åker in och gör det för varje månad och hon blev ju 9 månader förra torsdan!!
Hon vägde nu 9670g och är 73 cm lång!! Stortejejn!!!=)

Sedan bjöd vi över farmor på lunch. Uppstekt palt...supersmarrigt.
Efter det så drog vi ner på stan och gjorde den orsäker. Var ju tvungen att köpa på mig nåt nytt inför lördagens parrrrrrty!!=)
Sedan att det damp ner lite nya kläder till Thyra oxå, det räknas väl inte!!!

Iaf så måste jag bara berätta nåt roligt jag var me om igår. Ni vet väl att min svägerska och hennes man och barn har flyttat upp från Sthlm. Vilket vi är superglada över att dom har gjort.
Men igår var jag och Thyra där på besök och vad hittade vi i köket..........
hahahaha

Annelis man hade suttit och klippt ut bilder från IcaMaxi bladet, han skulle tydligen ta me dom när han storhandlade. Jag tyckte det var fantasatiskt roligt så jag var tvungen att fota det hela.
Dom säger ju att smålänningar är snåla...men J......du hade väl kunnat använda ett papper och skriva upp vad du skulle handla istället!!!=)
Jag skrattade gott åt det länge kan jag säga..
Så här såg det ut!!!
Nytt tips till storhandling!!!=) Kanske inte så dumt ändå, får kanske anamma det hädanefter!!=)

Sen när vi då ska klä oss och gå ut ur lägenheten, vad hittar vi på dörren uppklistrad med svart isoleringstejp!!!!!!
Jooo en utflyktskarta som är såååååå förstorad att man knappt ser gatorna.
herrejisses va gulligt

Var ju tvungen att ta kort på det me....


Nä nu ska jag va snäll!! Men visst tycker ni att det var lite roligt iaf. Tyckte då jag!!

J du vet att jag tycker om dig........men ibland så.....hihihihihi=)

Nä nu ska jag ta mig en macka, lägga mig i soffan och titta på semestersvenskar från Phuket!!!=)Ha det gott alla!!

Tills Vidare!

//Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ha ha! Vi skrattade både väldigt gott åt ditt inlägg och J´s egenheter... Hi hi hi!

Kram