31 januari 2009

Lördagkväll!!!

Har precis ätit sååååå jäkla god thaimat från Amphigas thairestaurang här i stan.
Helt galet god thaimat. Som att sitta på en mysig restaurang i Thailand.
Problemet är att jag åt alldeles för mkt. Och på det tryckt en bit kladdkaka med glass!!
Mkt mkt gott men nu är magen full, nästintill så man mår lite illa.

Klockan är nu 18.50. Om drygt 4 timmar så ska jag va på schlagerklubben för månadsfinalen i karaoke. Hade det inte vart för Johanna och Cilla så hade jag nog skitit i det.
Känns inte direkt helpepp att typ kl 22.15 dra hemifrån fullt påklädd och festmakead. Sen är finalen en halvtimma från 23.15 - 23.45
Sen bär det av hem igen till sängen.
Som läget är nu så vill jag bara hoppa i säng och ligga där hela kvällen och se körslaget och sedan somna. Är sjukt trött!!!
Vart lite sömn 2 nätter. Om jag kunde klaga på att jag är småbarnsförälder, men NEJ. Det beror inte på Thyra utan min egen dumhet att kolla tv sent.......!!
Men men....!!
Imorrnkväll blir det väldigt väldigt tidigt sänggående. Kan jag lova er.

Men Thyra är väl allt okej. Hon hade rätt hög feber igår och totalvägrade äta. Undra om inte denna tanden spökar. Jag får inte ens stoppa in ett flinger i munnen på henne.
Hon levde på välling i går. Det gick det me.

Hon är iaf feberfri idag. Äter inte riktigt bra idag, hoppas det ger me sig imorrn annars blir nog jag galen. Finns inget värre för mig är när inte ungen äter!!!!!!
Jaja tur det finns gröt och välling!

Nä nu ska jag bada lilltjoppan och sen ska jag kasta isäng henne. Sen är det kanske dags att börja med lite makeup!! Va gör man inte för en kväll i rampljuset!!!=)
Ni som känner mig vet ju vad jag känner för show och sång!!!=)

Ha en bra lördagkväll.

Kram på er!

Tills Vidare!

//Linda&Thyra

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till!!