07 januari 2009

Vardan infinner sig....

Då var vi tillbaka till vardagen då. Pappsen har slut på sin 2 1/2 veckas semester. Helt otroligt föressten att han vart ledig så länge. Thyras "fel"!!!
På ett sätt är det skönt att vardan infinner sig för att få lite struktur på allt.
Idag har jag och Thyra vårt morronfika framför tv´n och datorn igen. Såååå mysigt.
Fast mysigt och mysigt egentligen.....hon fick ett piano i julklapp som har alla dess olika former av konstiga läten......det är väldigt populärt att trycka på det!!!
Såååååå fint sååå fint.....!! Bara att stänga av öronen.

Igår var jag till frissan. Såå skönt att klippa av lite hår och få en frilla igen!! Nu är man snygg inför fredagens casting, samt nästa lördags UTGÅNG!!!!!
Jaaaaa jag ska ut..........oj va skoj det ska bli.
Jag och mii girls ska på schlagerklubben o sjunga karaoke!!!!!!! Rackarns va roligt!!
Har inte vart ut på vääääääldigt länge!!

Föressten gjorde värsta kapet igår på blocket. Hittade en skitfin tripp trapp stol här i umeå med båge och hela köret. 500:-!!!! Billigt va?!
Ska åka och hämta den i em när Jojje har kommit hem från snöröjning.
Den "galningen" som skulle ut o jobba inatt. Klockan 12 skulle han iväg....han satt o surfade med mig i sängen till 23...somnade väl runt halv. Han har alltså sovit 30 min och har jobbat hela natten och ska jobba hela dagen. Nyttigt va?!
Nu har han verkligen vart ledig för länge!!!!!

Nops om man kanske skulle surfa vidare längs bloggarna i cyberspace.,..har några fler kvar att läsa.
Ha nu en underbar dag.........

Tills Vidare
//Linda(som snart funderar på hörselkåpor)&Musikanten Thyra

Inga kommentarer: