28 januari 2009

Varma tankar!!!!

Börjar mitt inlägg med att skicka många varma tankar till Magdalena Graaf familj och nära.
Så tragiskt det som har hänt!!!!!!s
Följer ju med glädje Hannah´s blogg och fick gåshud när jag surfade in för att läsa dagens inlägg från henne.
Det var med chock jag läste att Magdalens drabbats av en blödning i hjärnan.
Som tur är verkar allt har gått bra och hon mår bra trots omständigheterna!!!

Tänk vad livet kan vända snabbt!!!

Man får sig en tankeställare!!!

------------------------------------------------------------kram-------------------------------


Ja lördan närmar sig ju med stormsteg. Jag,Johanna och Cilla är ju uttagna till månadsfinalen på stooooora scenen på Schlagerklubben.
Herrejisses.....hur ska det gå.
Tankarna har gått fram och tillbaka....ska jag ,ska jag inte....!!

Kommer ju att gå ut spiknykter dessutom! Jaja det ska nog gå det me.
Kommer ju inte att ha en suck i världsrymden mot de två men.......iaf kul att ha kommit till la grande finale..
Det händer en hel del nu!!!

Tur man har en del glimtar att se fram emot. Har känt mig trött och hängig sista dagarna.
Kanske för att min dotter suger musten ur mig på dagarna.
Hur mycket jag än älskar denna lilla varelse så är hon inne i en pissperiod nu.
Ja antingen är det ett språng i utvecklingen eller så är det 6:e tanden som spökar.
Dagen börjar med gnäll....sådär lagomt kul!!!

Men men hon sover sina 12 timmar på natten så jag får ju min vila från henne då!!!;)

Kanske nån som reagerar på min frustration nu men det får jag ta. Bättre att spela med öppna kort och erkänna att ens barn tröttar ut en emellanåt.
Den där tröttheten försvinner ju rätt fort när de små händerna kommer och klappar en på kinden och så bryter ett leende fram sedan bjuds man på en härligt blöt, kanske tom bitig puss....

FANTASTISKT!!

Sov så gott!!!

Tills vidare

//Linda&PussThyra

1 kommentar:

Hannis sa...

Men Hönan!
Alla föräldrar blir väl less i bland.
Konstigt vore väl annars!
Du är en kanonmorsa kom i håg det!

Kraaaam/Puman