05 januari 2009

Nackspärr...

Fyyyyy rackarna idag är det ingen rolig dag. Började igår när jag lekte med Thyra och kusinerna. Nacken sträcktes till på nåt sätt.
Har inte sovit mkt inatt.....och idag.....shit.
Tror inte jag haft så ont i nacken någonsin!!
Nu har jag laddat med alvedon för att få bort smärtan samt tigerbalsam inatt.
Hoppas det ger me sig.
Måste iväg o handla mat idag. Det ekar i kylen efter alla helger.
Tur man är tjurskallig!!!

Imorrn är det dags för frissan. Ska bli skönt. Hade bokat permanent men jag ringde och avbokade den. Blir bara klippning. Tror inte jag kommer att trivas med lockar. Har känt det nu under jul o nyår.
Tänk om jag otrivs och blir jättelockig åsså ska jag till Stockholm på fredag på slutcasting.
Kanske slutar me att jag ser ut som en kärringpermanent...Näää
Det får bli en vanlig klippning. Trivs så bra med mitt raka hår!!

Ha en bra dag, ska passa på o vila lite framför tv´n nu när tjejen sover!!!

Kram på er

Tills Vidare
//Linda&Thyra

Inga kommentarer: