22 januari 2009

UTMÄRKELSE!!!!

Jag har fått min första utmärkelse!!!!!
Gissa om jag är glad och förvånad!!!

Tack snälla underbara Puman!!!
Måste bara tipsa om hennes fantastiska blogg om inredning. Hon är en riktigt fena på restaurera gamla möbler!!!! Riktigt fin och inspirerande blogg!
Klicka här




Regler:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.

2. Länka till personen du fick den ifrån.

3. Nominera minst 7 st andra.

4. Länka till dem i inlägget.

5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Det där med 7 personer måste jag hoppa.

Jag nominerar 4 och det är

Mitt Liv o lite annat

Chili Pettsson

Johanna Bergman

Hannahs blogg


KRAAAAAM och återigen TACK Hannis!!!!

Tills vidare!
//Linda

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Oj..TACK O BOCK..Vad glad jag blir!!

KRAMEN

Anonym sa...

Hej fina Linda.

Tack för den uppmuntrande och värmande utmärkelsen. Jag blev jätte glad ska du veta. Roligt att du gillar min blogg.

Stora kramar,

Hannah