02 februari 2009

Sjuklingar....igen......va less jag blir!!

När ska vi få bli ordentligt friska. När man trodde det var på gång så har vi drabbats igen.
Snuva och hosta. Hoppas inte hostan blir värre för Thyra och att hon får sova nattetid iaf.
Inatt har det gått bra. Innan hon somnade hostade hon några gånger men sen har hon sovit.
Skönt vilket innebär att jag me har fått sova. Igår kväll hade jag vett att inte sitta med datorn eller nåt utan jag la mig och så däckade jag innan klockan hann bli 21.30
Gud så skönt att ha sovit många timmar och man vaknar helt utvilad.
Kanske inte helt då eftersom jag hostar mer än Thyra men.......!!! Jag har iaf sovit väldigt gott.

Nu blir det isolering tänkte jag. Ska banne mig va inne tills vi är friska. Orkar fasen inte me nå mer sjukt!!! Nu får det va nog!!

Nån som har nåt bra tips till dessa små hur man mildrar deras hosta?

Nu ska jag ta hand om mitt lilla monster!!!=)

Ha en bra dag!

Tills vidare!

//HostLinda&HostThyra

Inga kommentarer: