20 oktober 2008

Full fart mot helgen...

Måndag idag och jag tänker redan på nästa helg. Så himla mycket nu att även fast det är superkul och jag älskar det jag gör, så längtar jag liiite till lördagmorgon när jag vaknar upp och kan känna lugnet med min härliga familj!!
Nu är det full repetition mot fredagens spelning. Körde igårkväll och det känns riktigt bra nu. Bara lite koreografi som ska in nu!!!=) Och jag och koreografi......hmmm....har nog svårt med stämmor..hahaha men med lite nötning så brukar det gå hem!!!

Denna helgen har oxå vart fullt upp med allt och inget känns det som. I lördags så var jag,mamma,Nina och hennes mamma och kollade på Lena+Orup....o fyyyy fanken va bra det var!!
Mer sånt till stan!! Klart värt de 500:- biljetten kostade!!!

Nä nu är det dags för nästa aktivitet. Jag och Thyra ska ju möta upp Vanja&Elliot i Sävar. Bad idag....ska bli skönt att bara ligga i varma poolen och snacka skit en stund..!!
Mysa med Thyra....måste ju passa på eftersom jag inte kommer att lägga henne på en heeeeeeel vecka........känns jättejobbigt. Men men......!!!

Ha en bra dag!!

Tills Vidare
BadTjejerna

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hej min vän!

Testade ringa dig på la mobila i fredags men fick inget svar..Hur som haver. Vi var i Umää men tant har haft/har fortfarande snor vm så jag tyckte inte att det passade sig att ses :S Men det hoppas jag vi kan göra nääxt tajm ist, att jag/vi är friska då!

KRAM