31 oktober 2008

Några bilder från förra helgen

Nu har vi vart och lunchat med Johanna. TACK TACK för supergod mat!!!
Å så mysigt lugn jag blev. Johanna spelade lugn musik och hade tänt ljus. Ute så var det snöstorm. det var sååå himla mysigt och va skönt lugn och avslappnad jag blev.
Hahaha det låter lite halvkinky och romantiskt. Jajja ni får väl tolka som ni vill.=)

Thyra blev helt förälskad i Johanna. Thyra som är väldigt känslig mot "främlingar", sånna hon inte träffat på länge eller aldrig träffat. Men med Johanna var det som det funkade på en gång.
Hon har en oerhörd förmåga att läsa av barn och förstå dom.

Hennes framtida barn är lyckligt lottad att få henne som mamma. Helt underbar.
Du har verkligen valt rätt organisation att arbeta för i kampanjen!!!!
You go girl!!!

Iaf så kom jag över alla bilder som togs förra fredan. Lägger ut några bara. Tyvärr ingen som tog nåt när vi stod på scen. Men en mängd backstage och innan! Så ni för nöja er me dom!!










2 kommentarer:

Hannis sa...

Hoppla vilka kalaspinglor!!
Kul att det gick bra på uppträdandet=)

Kramen

Anonym sa...

jajemän det var pinglor det! :)

tack söta du..men det är bara så att jag och Thyra har en speciell relation..den började redan när hon var en liten räka i mammas mage. Hon vet att jag finns där för henne.. som en storasyster!
kram på er, och tack för att ni finns!