14 oktober 2008

IcaMaxi rules...

Vaknade imorse och var utvilad och glad, även fast jag låg och spelade ett spel på mobilen igår12.
Är väl tokutvilad efter söndagens timmar. Skönt iaf.
Sover så himla skönt och bra nu för tiden. Har ställt om babyvakten, förut hade jag den på jättekänslig så det gick igång bara hon rörde sig i sängen. Nu är den tyst hela natten. Den behöver ju inte väcka mig bara för att hon vänder sig i sängen!!!=) Snacka om störning!

Idag blir det en prommis, verkar bli kanonväder idag. Solen håller på stiga upp bakom träden på andra sidan sjön. Vattnet är spegelblankt och man ser kylan och morgondaggen sitta i grästopparna. Jag älskar hösten när det är sånt här väder!!!! Fantastiskt!!

Håller dock på bli smått tokig på mitt barn. Hon skriker om uppmärksamhet mest hela tiden. Man hör på "gnäll ljudet" att nu är det dags att byta leksak eller nåt. Hahahahaha....snacka om att hålla mamma sysselsatt. Jag och Vanja satt och pratade om det igår att när denna lilla damen är vaken så ska allt hända i raketfart. Men när hon slocknar då slocknar hon. Hon har fått farten av mig och sömnen av pappsen. Snacka om det "bästa" av två världar!!!!

Efter lunch drar jag och bruden in till stan för att storhandla på IcaMaxi. Varje tisdag ser likadan ut!!!=) Kylen ekar och man måste ju ha mat!!! Johan blir borta(jobbet) varje kväll nu men då är han ledig fredag istället. Mysigt! Hoppas på bra väder då!!

Ni får ha en bra dag för det ska vi ha!!!!

Elliot&Thyra myser på golvet!!!

Inga kommentarer: