02 oktober 2008

Tror ni jag lyckades........???

Näpp, men det trodde jag iaf. Blev överlyckling när jag tömde hela mp.3 spelaren och la in skiva 1 igen. Gav mig iväg glad i hågen att jag skulle lyssna på första delen av boken under prommisen i detta aptråkiga väder....HAHAHAHA....vilket skämt.
Hemma igen och sitter och försöker kopiera över.....vaaaaaaa är fel. Jag blir snart galen och kastar ut boken. Sorry Vanja....hahaha.

Näää mp.3 spelaren först.

Det roliga är att det är bara första skivan som strular. De andra skivorna går över på en gång.

Jajja tjurig som jag är SKA jag fixa detta!!!!



Egentligen borde jag kasta mig i duschen nu när lilltjoppa sover för när hon vaknar så är det lunch, emling och iväg på barnkliniken till Carina.

Idag är det syntesten samt blodprovstagning....det är de värsta. Thyra ligger där och tittar på mig o storgråter och undrar varför inte mamma tar upp henne därifrån det onda.

Usch, tur det är sista gången på ett halvår nu.



Snacka om att det händer grejer varje dag nästan me dessa små. Bara dom kommer på en sak så är det full speed sen. =) Det är så fantastiskt att få följa!!!!!

Hon sitter ju hyfsat nu, inte så att jag litar på henne men igår satt hon jättelänge på golvet alldelens själv. Kanske Emma som sporrade henne, va vet jag.

Men så skönt att kunna ha henne sittandes snart.

Ligger hon på mage så har hon börjat röra sig runtrunt. Snart kommer hon väl på hur man går för att komma framåt eller bakåt. Det smäller bara till så är hon året, går omkring och MAMMA SKA TILLBAKA TILL JOBBET!!! Jisses........




Nä duschen kallar, nu har jag kopierat över för typ 5000e gången....tror ni det funkar nu då???




Lägger in en bild från igår kväll när Thyra o pappsen körde rally med gåstolen. Vilket uppskattade VÄLDIGT mkt. Hon tokskrattade.




Tills vidare!!


//TekniskaLinda&Thyra

Inga kommentarer: