06 oktober 2008

Trött......

och slut efter en rolig dag. Varit i Sävar idag och badat med Vanja, Elliot, Nina och Hugo.
Mycket folk var det idag. Och vem dök upp där om inte Malin&Leia. Va roligt att träffa er. Var alldelens för länge sen.
Malin och jag delade rum på BB.=) Våra tjejer kom med en halv dags skillnad. Vi hade väldigt trevligt på rummet. Det var nog Malins förtjänst att jag överlevde 3 dagar på BB tror jag!!!!=)

Så vi badade och badade. Thyra var i bräschen som vanligt. Inte lika mkt som förra gången men man ser ju på henne att hon ÄLSKAR att bada. Idag kom hon på det hon lärde sig i badbaljan här hemma i lördag....plaska med handen. VÄLDIGT roligt tyckte hon. Mindre roligt för mamma som höll i henne!!!!=)

Sedan hängde Vanja&Elliot me hit till Holmis. Nins, du måste hänga på nästa gång och käka lunch me oss!!=)
Vi åt oss mätta på god kycklingfilé medans barnen sov så gott ute i vagnarna. Helt däckade efter badet.
Sedan har vi surrat,surrat och surrat. Sådär trevligt som man kan ha det tillsammans med bra vänner.=)

När Vanja&Elliot åkte så började jag förbereda middan och plocka undan. Känner ju nu när jag sätter mig i soffan hur trött jag är....blääää.
Det blir mys i soffan heeeela kvällen. Jag och min stickning!!!!
Johan skulle tydligen måla på sitt fina tak för husvagnen efter middan!!!!=)

Slänger me några bilder från förra badet, missade tyvärr kameran idag så tyvärr har jag ingen bild på Hugo!!! Nästa gång kanske jag ska försöka komma ihåg den.




1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vilka härliga badbilder =)

I mitten av november ska vi troligen till Umää o då hoppas jag vi kan ses för en stund eller två.

O förresten..har glömt att tacka för det fina "tack kortet" på Thyra. En riktig go-söt-sessa :)

KRAM