22 oktober 2008

Mys med familjen

står på schemat ikväll.

Jaaaa vi har en ledig kväll från repetitioner. Jag älskar ju det jag håller på med men det ska bli riktigt skönt med en hemmakväll. Man saknar ju denna lilla tös på kvällen. Jaaaa Johan oxå för den delen!!!! =)

Som Johanna skriver i en kommentar i gårdagens inlägg. "I helgen ska jag inte gå utanför dörren", kan ju förstå henne. Som hon håller igång. Hon har ju hela Sveriges Lucia kampanjen oxå.
Iaf så gör du rätt i det tjejen, ta en riktig slapparhelg!!! Ska jag komma förbi med mazariner!!!=P
Måste ju berätta att Thyra håller på att komma på att krypa. Hon ställer sig upp nu och gungar. hahaha ser ju såå roligt ut. Tänk att bara en dag så hittar dom rätt muskel och testar att trcka upp rumpan. Är det inte fantastiskt, det bara funkar. Få se nu hur länge hon står så innan hon kommer på att ta sig iväg. Bakåt är inga problem ser jag!!!!!!
Mysigt, under tider jag har bloggat så har hon hunnit kladda majskrokar i soffan bakom ryggen på mig. Härligt.....!!!
Tills vidare!!
//Linda&MajskrokThyra






Inga kommentarer: