21 oktober 2008

Jag och koreografi....

Kan jag ens stava till det?? hahaha
Skämt och sido, vi håller ju på att repa in koreografi till vår spelning på fredag. Blev väldigt förvånad hur fort jag lyckades få in det i min tröga skalle. Nu ska vi nöta det hela varje kväll fram till fredag.....åhhhh va jag längtar!!
Ska ju bli så kul!!!!!=)

Hur är det med Thra då, jodå bara kanoners. Hon lever och mår. Är väligt nöjd och glad med livet nu!!! Tror nog att det är en till tandsing på G. Hon har sån där panik igen med att tokstoppa in saker i munnen. Men men dom ska ju komma upp.

Idag har vi gjort bort veckans handling. Skönt. imorrn blir det en hemma-mys-dag!! Längtar redan!! Ska bara va hemma och dola och mysa hela dagen!!

Föressten, vi har ju en hemsida, dock fortfarande under uppbyggnad men..
Ni kan väl surfa in o kolla får man höra. Men som sagt, den är inte klar ännu, vilket ni kanske förstår när ni kollar in!!
Här är iaf länken..

http://www.thelizzyjojays.com

Ha en härlig kväll, själv ska jag dansa och sjunga!!!=)

Tills vidare//
Linda&Thyra

1 kommentar:

Anonym sa...

grymma är vi! :) hihi ska bli skitkul i vilket fall som helst! sötnosar, vad avis jag blir att ni bara ska få va hemma heeela dagen imorgon! ...kan inte minnas när jag var det sist, i helgen tänker jag inte gå utanför dörren! kraaaam!