16 oktober 2008

Sveriges Lucia....

Måste idag flagga för att kandidaterna till Sveriges Lucia 2008 är släppt.
Då tänkte jag ha min egen kampanj för en VÄLDIGT god vän och en medlem i vår showgrupp The Lizzy Jo Jay´s........tadaaaaa Johanna Bergman!!!!!!

http://www.sverigeslucia.se/johanna/

Där kan ni följa hennes blogg samt finns det ett telefonnummer där.
RING OCH RÖSTA!!!!=)

En fantastiskt människa!!


Annars me mig och Thyra så är allt bara bra. Hon är lite jobbig för tillfället. All vaken tid så ska hon helst gnälla alternativt va i min famn. Hon vill att jag ska leka me henne heeeeela tiden!!!
Mamma får ju inget gjort!!!=) Men men det är väl nån period hon är inne i....går väl över antar jag!

Idag blir det hemma-mys-dag för mig och tjejen. Såååå tråkigt väder, önskar jag hade en kamin som man kunde elda i. Men vi går väl iväg på en prommis på morron iaf med farmor!!!!
Sen blir den inhomus.

Ikväll är det rep me tjejerna. Spelning nästa fredag....iiiiiiii.....!! Så nu kör vi hårt!!!

Tills vidare!!
Linda/GnällThyra

1 kommentar:

Hannis sa...

Jag ska rösta!!

Alltså efter den veckan hemma så har jag sett i fatt Glamour.
Tänker alltid på dig och Nims när jag ser den.
Fortfarande en skitserie!!

Stackars Thyra som är på piphumör!
Hon kan ju inte skratta jämt=))
Och lite temperament lär hon väl ha fått efter mor,hehe!

Kram