10 oktober 2008

Vin och godis...

Gott va?? Mmmmm så ser kvällen ut hemma i Holmsjön!
Jag kollar Idol och maken snarkar i soffan bredvid mig. Mkt trevligt. Tur jag har min stickning!!!
Men skönt med en soffkväll och bara va.......man blir bara så trött!!!

Idag har jag och tjoppa vart med Vanja&Elliot på shopping(ja ni läser rätt)tur på Strömmis.
Blev ju handlat lite kläder till lillan som vanligt. Det är ju tur att man kan skylla på att hon växer och behöver kläder. När man kommer hem tänker jag!!
Det roliga i det hela att när det gäller grejer och kläder till Thyra så är det aldrig några som helst problem från pappsen!!!=) Så då är det ju klart att jag handlar.....ni skulle väl gjort desamma?!?!
Det blev iaf en längre shoppingtur än jag hade tänkt, men ack så trevligt vi har, så när vi kom hem var det skönt att vi var bortbjudna på middag!!
Tack snälla farmor/svärmor för jättegod mat!!!!!!
Svägerskan är oxå uppe en sväng så det var trevligt med lite sånt umgänge en stund.

Gick hem sen och Thyra hoppade i plurret och levde rövare. Allt vatten som var i karet var utanför när badet var slut!!!! Små tjock benen går verkligen på högvarv när hon badar!!!

Nä nu ska jag luta mig tillbaka och lyssna på Idol med lite kör(snarkningar)........hmmmm......ljuv musik för mina öron!!!

Ha det gött!!!! Imorrn får vi finfrämmen heeela kvällen!! Berättar mer imorrn!!


Tills vidare..........
Troja&Joker på soffan i Tålsmark!

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Att ha en snarkande make brevid sig soffan på kvällen..det känner jag igen ;)

Ha en übermysig lördag!

Kramar till hela familjen från Sundsvall

Gårdsromantik sa...

Hos oss är det jag som somnar - men inte snarkar jag ...det är bara något som maken inbillat sig.

vilka rara sötnosar du har både två och fyrbenta!

Kram Maud