22 oktober 2008

Såååå värdelöst!!!!

Åkte på Coop Forum och sprang omkring där som en yr höna och sökte media avdelningen. Hittade en liiiiten hörna med liiiite cd skivor men mest DVD filmer.
Tänkte att så här lite CD skivor KAN man ju inte ha...
Fick tag i en personal där och frågade artigt vart CD topplistan och CD nyheter fanns inne i butiken.........!!!
DET FANNS INTE!!!
Hallåååååå ett så stort varuhus.....!!
Kommer INTE att besöka Coop Forum nån fler gång. Inte i denna stan iaf!!!!
Så jag fick bita i det sura äpplet och åka hem utan Jill´s skiva i handen.
Men men.....den kommer me posten på fredag istället.
Den som väntar på nåt gott!!!=)

Tills vidare!

//Linda Johsson=)

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Men Linda..jag kan på två röda fixa en skiva till dig..där jag själv sjunger. Önska bara vilka låtar jag ska framföra så fixar jag det :)

Kram