26 oktober 2008

Träningsvärk och thaimat!!!

Så då har vi kommit till helgens sista dag. usch vad helgerna rasar iväg. Det är ju så mysigt när vi hemma allihopa. Frukost tillsammans och bara en massa mys framför tv:n.
Hatar måndagar, eller egentligen inte. Det är ju msmåndagar nu för tiden men bad och lunch.
Det kan ju inte va helg varje dag, va less man skulle bli på det då!!=)

Fredagens show gick ju såååå bra. Trots taskigt ljud så blev det väldigt lyckat och både arrangörer och festfolk blev väldigt nöjda!! KUL!
Bilder ska komma, har inga egna men Johannas kamera gick varm så hon skulle skicka mig lite bilder. Sedan kommer de upp här!!!=) Glamourmorsan...hahahaha.
Igår var jag dock död. Både av trötthet men en konstig träningsvärk i benen och höfterna. Måste ju bara bero på att man sprang omkring i klackar halva fredan. Fram o tillbaks, upp på bord och stolar. Dansade så det stod härliga tid.
Men då fick gammkroppen smaka på det igår!!!! Så är det att va glammig emellanåt!

Trots det så åkte vi iväg på snöskoterns dag. Var och kollade in en tänkbar skotern inför säsongen. Vi "slåss" nog om vad det blir. Johan är mer praktisk och tycker vi ska köpa en touring ett år medan jag vill ha en sport!!! Hahaha.
Undra vem som vinner slaget...vad tror ni?!?!?!

Åkte sedan hem för att ta det lugnt ett tag medan lilltjejen sov så gott ute. Under tiden kom Jojje på en alldelens brilijant ide. Varför inte äta middag på vår favvorestaurang idag.
Inte tackar jag nej till det erbjudandet.
Så vi packade occ iväg och drog till Amphigas Thairestaurang på Västerslätt.
Banne mig den bästa thaimaten som finns!!
http://www.amphigathai.se/ MUMMMMMMSSS!!!
Thyra fick dock inte thaimat utan hon hade me sig sin äppelgröt viken hon åt med stor glädje!!

Sen åkte vi hem till soffan och godis. Som vanligt så slutade det me att jag såg tv själv och Jojja däckade bredvid mig!! Hahahah en härlig myskväll va!!!!=)

Dags att surfa vidare..hoppas ni har haft en härlig helg!!!

Håll utkik efter kort här samt nåt videoklipp på http://www.thelizzyjojays.com/

Tills vidare!

//Glamourmamman&Lillan

2 kommentarer:

MADELEINE sa...

Gud så söt header bild ;-)

Passar på att tipsa om mina tävlingar på min blogg, tävlingar för barnen och Mamma!! :-o

Anonym sa...

är du säker på att du vill lägga ut bilderna här...? hahaha, vi får väl se! kram!