04 oktober 2008

Men vad....

Varför går inte snuvan över. Nu är jag me ordentligt snuvig. O jag ska sjunga idag!!!!!!!!!!
Jajja tur inte halsen är kaputt iaf.
Får låta som ett tätt avloppsrör då!!!!

Denna morgonen har vart fullt upp med diverse smågrejer.
Inslagning av doppresent och sånt.

Gav mig även på att koka storkok till lillan me. Kokade nötkött med morötter,lök,lagerblad och lite basilika.
Sedan tog jag upp köttet och mixade ihop det med lite kokvatten.
Så det blev säkert 25 portioner kött. Nu har jag portionerat ut i istärningslådor och frusit in.
Hon ska dock få en portion idag tillsammans med kokade potatis och morötter.
Undra om hon kommer att gilla det!!
Kul att koka så. Det blir ju så mkt av så lite!!!!

Nä nu ska jag passa på och lägga maken.....uhmm....det där kan ju uppfattas på två sätt.
Ni får tolka som ni vill.

Tills vidare!!

//SnorLinda&SnorThyra

Inga kommentarer: