13 oktober 2008

TÄVLINGSDAX!!!!

Tänkte försöka mig på detta med att va me i en tävling. Hoppas jag gör rätt bara.
Tant Ulle har vart på mif tidigare att delta i nån tävling från hennes blogg så nu testar jag väl.
Har kollat runt på Barnparadiset hemsida och som sagt så har dom en massa kuligt där!!





Jag är med o tävlar om ett presentkort hos BarnParadiset i Tant Ulrikas blogg.
Var med o tävla du oxå!

Tävlingsregeler:
Kopiera bilden o texten ovan o publicera i din blogg.
Du som inte har någon blogg kopierar texten o tipsar ett par st om tävlingen via mail.
Skriv sedan NAMN, MAIL o BLOGGADRESS i en kommentar i detta inlägg samt berätta vilken pryl du helst önskar ha från Barnparadiset.För att öka dina vinstchanser, få en "extra lott" så skriver du ännu en kommentar (i detta inlägg) med länken till tävlingen i din blogg.Tävlingen avslutas söndagen den 2/11 kl 20.00. Vinnaren utses genom lottning.
LYCKA TILL!

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Det där blev nog alldeles rätt!

Lycka till!

Kram Maud

Hannis sa...

Alltså,mina gamla kollegor som förr blev så packade på personalfesterna så man fick leda er rätt har nu bebisträffar?!!!
Vad händer med denna värld?*garvar*

Men sött så sött!

Pöss