03 oktober 2008

Kaffe....

det är mumms. Tänk att denna kopp på morron ska va såååååå god. Gr knappt att va utan den juhhh!!!
Ni kanske förstår att jag sitter som vanligt me frulle här framför datorn. Undrar ni inte hur jag kan ha tid me en 6 månaders bebbe?!?! Varje morgon likdant. Joooo därför hon måste va världens snällaste!!! Hon ligger o leker på golvet och är supernöjd!!
Nu får jag väl äta gräs eftersom jag säger så!!! Nä då!!

Och vädret, va säger man.......fyyy tycker det känns lika grått o kallt inne. Läste Ulles blogg nu på morgonen och blev såååå sugen på kamin. Johan har ju surrat om denna kamin men jag har velat. Sånna här dagar så vill man!!! Hmm......
Men jag ska iaf ut o promma har jag tänkt. Om jag inte blåser bort!!! Eva skulle hänga me idag så det blir inge Mariann Keyes i öronen....JAAAA jag har fått in första boken!!! Äntligen!!!
Tji den som ger sig!

Thyra fick sin första vällingskvätt nu på morgonen. Gissa om ögonen blev stora med ny smak i flaskan!! Så skönt att börja trappa ner me ersättningen o ge "vanlig" mat!!! Hon äter ju lunch nu samt gröt till middag. Nu blir det även välling på morron o senare på kvällen oxå. Ska bara kolla så inte magen reagerar!!!
Min lillkicka börjar bli stor!!!!!!!!
Å till råga på allt har hon smittat mig med förkylning......hmmm.....är jättesnuvig idag.
Jag som ska sjunga på ett dop imorrn. Men men bara snuvig ska väl inte göra nåt.
Värre om det sätter sig på halsen och det borde inte hinna göra det innan imorrn...TA I TRÄ!!!

Idag så blir det stan för jag o tjejen. Vi ska köpa pappsen en ny tröja och så skulle jag behöva en ny klänning till imorrn. Vädret känns ju sådär och åka i men.....vi får bara springa i fler affärer istället så vi håller oss varma!!! =)

Ha det gött.....

Tills vidare!!
//Shoppingtjejerna

Inga kommentarer: