13 oktober 2008

Måndag igen då med allt vad det innebär. Bad,lunch och en massa surr!!


Vanja har precis åkt hem så då passar jag på att blogga lite medan lillan sover så sött ute i vagnen. Sover så gott när det har vart bad på förmiddan!!!

Ikväll blir det rep hos Cilla. Dags att sätta ihop detta för vi har ju underhållningen nästa fredag. Börjar kännas pirrigt i magen nu. Var ju ända sedan februari man stod och underhöll senast. Då med Thyra i magen!!! =) Då guppade hon omkring skönt när mamma sjöng och dansade!!

Men nu blir det att va hemma med pappsen istället!!!

Jag borde egentligen ha uppdaterat igår redan men jag orkade inte. Jag var helt slut på efter lördagkvällen. Som sagt så hade vi ju främmande. Nina,Roger,Hugo men oxå Lönne och hans sambo Malin och deras 10 v gamla son Neo var ju här. Vi grillade och drack öl och vin.
En riktigt trevlig kväll med andra ord. Var så kul att få se Neo oxå. =) Snacka om lik pappa....hahaha. MiniLönne!!!

Det blev inte alls sent men med vin i kroppen och en liten tjej som strulade till 00.30 så var man rätt sleten igår!!!=)

Måste passa på och tacka Lönne och Malin för den superfina bodyn Thyra fick av er. Hon blev så fin i den!!!! Lägger in ett kort så ni får se!!


















Snygg va?! Telefonen på bilden fick hon oxå som present å lördan. Av moster och Maja. Maja var här och åt middag med oss medan Malin var på Mamma Mia filmen.

Så vi var några stycken här på lördagkväll. Inte undra på att Thyra inte ville sova!!=)
Så hon hade två trötta föräldrar som gick o la sig 20.00 på söndagkvällen och det var såååå skönt när jag vaknade 7 i morse. Då var jag utvilad.

Är det åldern eller var det vinet??!?!??! Jag skyller på vinet!!!;P

Nä nu ska jag ta och städa undan lite här hemma innan maken kommer hem.



Thyra,Hugo och Neo....men hur f*n vänder man bilden?!?!?!?!?!


Tills vidare//

Linda&Thyra












Inga kommentarer: