07 februari 2009

24 timmar bort och MELODIFESTIVAAAAAAAAL

är det kvar tills publikinsläppet börjar på Magasin 7 Frihamnen i Stockholm....
Då är det dags.

Vi börjar spela in 16.15....shit va spännande.

Känns nu som om jag har det mesta under kontroll. Ha nu äntligen bokat flygbiljetten hem.....kan ju va bra att komma hem oxå=)
Kläder har jag handlat, testat och packat. Jag som bara bokade ett kolli till flyget hem...hmm.....

Nä skojar bara, det kommer att räcka med en väska. Kan ju inte ha med mig hur mkt som helst.
Inte för att jag har det heller, har vart gravid och nu mammaledig. Inte så att man prioriterar sig själv.....!!

Men jag har faktiskt handlat ett linne på www.bubbleroom.se


Åsså köpte jag en lång top på Gina Tricot som är turkosfärgad. Den blev en favorit på en gång.
Har tyvärr ingen bild på den än, men kan fota sen!=)
Jag kommer att göra mitt absoluta för att vinna imorrn...det ska ni ge er på.
Kommer ju inte att dela med mig av varken vinst, förlust eller nåt här på bloggen då jag skrivit på ett kontrakt. Så tyvärr får ni gott vänta tills programmet kommer att sändas under våren!!
Men nu laddar jag först och främst inför det absolut bästa som sänds på tv....MELODIFESTIVALEN!
Tänk att jag längtar lika mkt varje år innan det är dags. Ikväll gäller det!
Tyvärr kommer jag att sitta själv i soffan med cheeze balls och se det.
Johan måste i säng, han ska återigen ut och ploga. Inte gjort annat senaste 3 nätterna.
Men nån måste ju göra det me!!
Nä nu tror jag att jag ska vila lite i soffan o kolla tv.
Ha en underbar melodifestivalkväll på er, för det ska jag ha!!!!
Kraaaaam
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: