05 februari 2009

host host host

Här hostar vi vidare. När ska det ge sig. Igår åt jag nå piller med hosta, tog hostmedicin.....samt innan jag gick isäng satt jag med en stoooor whiskey. Tryckte i mig den och det har väl vart hyfsat inatt.

Tror dock att vi har gjort av med 200 näsdukar sen i måndag......det forsar ut snor. Ursäkta men så är faktiskt fallet!!!!
Börjar få smått panik och kommer på mig själv med att sitta och googla på förkylningstips....
Lyssna på den här...
"
Ta en gasbinda, stoppa i lite krossad vitlök och stoppa in i näsan. Allt snor kommer komma ut med gasbindan, det är jätteäckligt med effektivt."
Nåt jag kommer att välja.....NOPE skulle inte tro det!!! Nä det får bli mer whiskey ikväll!!
Snöat har det gjort inatt. Har säkert kommit 10 cm och det fortsätter vräka ner. Ska tydliger fortsätta tills söndag. Kul......!!!=) Men varför ska allt komma flera dagar i rad. Kan man inte pytsa ut lite nu och då. Blir ju så himla mkt jobb för Johan och alla andra som jobbar med snöröjning!!! Får ju knappt nå sömn!!
Men det är väl som med allt annat.....finns inga logiska förklaringar.
Så vad fördrev vi dagen med igår då.....vi har ju bara vart inne hela veckan. Börjar va svårt att hitta på saker att göra!!! Men igår så lekte vi och bakade ännu en kaka.
Här är några bilder på Thyra när hon leker i sitt rum igår!!


Hon ska alltid gosa, krama o pussa sina gossedjur. Hon är världens goaste och kramigaste tjej!!
Näää om man skulle googla vidare på förkylningstips...se vad jag hittar för nåt spännande.
Tills Vidare!'
//Linda&Thyra

Inga kommentarer: