18 februari 2009

Lunch med Emelie och jobb

Jaha nu sitter man på jobbet framför datorn med en kopp kaffe bredvid sig. Känns bekant.
Mmm för typ ett år sen.....satt man här nästan varje dag!!
1 Mars i fjol gjorde jag min sista arbetsdag, då gick jag på havandeskapspenning. Galet vad tiden rinner iväg.
Känns rätt sköt att komma iväg och få jobba lite extra nån kväll då och då. Extrapengar är alltid välkommet samt att man får komma hemifrån ett par timmar. Bara va. Som sagt sitta vid datorn med en kopp kaffe i lugn o ro!!!=)
Sen är det roligt att träffa grabbarna samt jobbarkompisarna!!!

Idag var jag o Thyra på stan och käkade lunch med sötgröten Emelie. Oj va jag saknar henne, så kul att ses!!! Hon är den lillasyster jag har önskat mig.
Vi träffade varann för första gången september 2005 tror jag det var.
Vi började i samma showkör. Sen fattade vi tyckte för varann och hon är verkligen som en go lillasyster!!!=)
Så idag var vi på Catharinas och åt go sallad!! Smarrigt. Surrade en hel del oxå!!!=)

Sedan bar det iväg hemåt och lämna lilltjejen för att åka hit till jobbet!!!

Ser om vi ses nå mer ikväll...
Nu är det dags för Glamour!!

Tills Vidare!!!
//Linda

1 kommentar:

Hannis sa...

Haha!Vad jag känner igen mig!
Har ni fortfarande datorn i trånga rummet?
Där har man ju suttit en del timmar=))

När kommer du på tv?
Puss