23 februari 2009

Precis hemkommen..

efter en härligt,rolig och galen kväll med mi girls!!! Alltid lika roligt att ses, every mondaynight.
Det börjar alltid med kaffe och en massa surr, sånt vi måste bearbeta efter en vecka.....ni vet hur vi tjejer är. Fnitter och girltalk.=) Sedan kan vi komma till busniess.
Ikväll gjorde vi vår snygga folder klar och under tiden satt Jessicas sambo Ludde och donade med hemsidan....den är omgjord och inte klar men här är iaf länken om ni glömt.....The Lizzy Jo Jays
Visst är vi snygga. Under veckan eller nästa kanske det finns ljudfiler oxå!! Lyssna in dom!!!=)

Vad har annars dagen bjudit på....jooo besök hos Vanja&Elliot. Som alla andra måndagar så är den vigd åt dom. I dag var vi hemma hos dom. Jag blev bjuden på KANONgod lunch. Faktiskt nånting jag aldrig ätit förut. Lammfärbiffar fyllda med fetaost,tzatziki och klyftpotatis.
My god va gott det var!!=)
Barnen lekte och härjade runt benen.

Thyra har för övrigt vart helt galen idag. Om vi har tyckt att hon haft energi tidigare dagar var det ingenting mot för vad hon har haft idag.
Jag fattar ärligt inte var hon får energin ifrån....som hon går an.
Johan tittade på mig efter middagen och sa " Ja nog är det fart i denna unge".....
Mmm kan man lugnt säga!!

Var rätt skönt att lämna de båda och åka iväg...hahaha....

Imorrn så hoppas vi på bättre väder, kanske kan ta oss ut på prommis under förmiddagen...
Nu har du ju snöat ett dygn igen så nu kan det väl ha slutat till imorrn....kanske "lampan" vill titta fram nåt?! Skulle va mysigt.

Nä nu kanske jag borde sova, har varvat ner nu med lite bloggning samt läsning. Kunde inte somna innan jag skrivit nåt idag. Har blivit lite av en drog att blogga.

Sov så gott!!

Tills Vidare!

//Linda

Inga kommentarer: