26 februari 2009

Vart tar tiden vägen

Redan torsdag när man vaknar, TROTS att jag var helt inteställd på att det var onsdag. Låg i sängen i morse och tänkte att det är ju bara 3 dagar nu till helg!!
Men det är ju redan imorgon!!!!!
Jag har ränt och hållt på denna veckan så jag har totalt missat vilken dag det är.
Men va skönt.....! Idag skulle jag egntligen åka på öppna förskolan med några men jag hoppar det. Först och främst så var det så konstiga tider som inte alls passade Thyra. Hon är ju lilla klockan. Sen så känner jag att det var mkt i veckan.
Måste va hemma nån dag och ta hand om hemmet oxå.
Sen tycker jag Thyra blir så stissig av att va borta mkt och överallt. Då är det skönt att va hemma en dag och "landa"

Igår hade hon en dag med ett humör jag inte kände igen. Vi var ju som sagt hos Jenny o Emma i Ersmark. Var ju såå roligt eftersom det var jättelänge sen jag träffade Jenny. Typ 4 månader sen.
Vi är gamla barndomskamrater och har vuxit upp på samma gata!
Så när vi träffs är det superskoj att sitta o surra och dricka kaffe!!!
Men det tyckte inte Thyra. Nånting skrämde upp henne plus att hennes sovtid blev lite galen så hon ville bara sitta i mammas knä och gråta lite nu och då!!
Men vi hade trevligt iaf och Jenny gjorde sååååå god lunch. Ska faktiskt laga det själv på söndag.
Galet gott var det. Ska försöka komma ihåg och fota det och kanske kanske slänga ut receptet=)

Nu har jag en samuraj bebis här hemma. Hon har tydligen hämtat en sån tyngd som man har längst ner i en panelgardin....sen drar hon omkring järnet i gåstolen och viftar med den där.
Joker springer och tar skydd i 4.e rummet!! Skulle egentligen jag me göra om jag inte satt säkert vid vardagsrumsbordet...hihi

Så, nu ska vi försöka ta tag i dagen. Ska försöka rensa, slänga och ha mig här hemma. Nu är jag less på grejer överallt!! Nu ska det bort!!!!

Ha en underbar dag!

Tills Vidare
//Linda&SamuraiThyra

Inga kommentarer: