27 februari 2009

Fredag jaaaa

Vilket fantastiskt väder det har vart idag. Jag,Thyra och Joker gick på en långprommis idag och det var såååå skönt.
Var så länge sen vi var ute eftersom vi har vart snuviga och det känner kroppen av.
Oj va fort man tappar ork och flås. Illa illa.
Men men nu ska det börjas om....!!=) Nu blir det prommisar nästan varje dag.
Inte imorrn för då ska vi ut med skotrarna. Vanja,Manne och Elliot kommer imorrn bitti åsså åker vi till Holmsund på nån skotervisning. Kanske blir ett stopp i nån grillstuga och fika o mysa lite.
Ska försöka ta med mig lunch till Thyris imorrn i en termos. Har tyvärr inte hunnit köpa nån mattermos än så det får bli en vanlig med lite större hål samt en lååååång sked!!
Det ska nog gå finfint!!!
Kul ska vi ha iaf!! Har sett fram emot detta hela veckan!! Hoppas bara den stora lampan vill lysa på oss!!

Idag har vi vart och köpt Thyra ullsockar så nu ska vi testa om små fossingarna håller varma i Kavat skorna. Skönt att testa nu innan fjällveckorna kommer. Då vet man!
Inte så länge kvar tills man får packa bil o släp och åka hela vägen upp till Kittelfjäll!!! MYYYYS!

Thyra har som vanligt vart på ett strålande humör hela dagen. Hon har sån energi att man börjar fundera på nån bokstavskombination.,...typ XYKZ......finns den? Om inte så uppfinner jag den nu!!
Ta bara en sån sak som att man ska på toa och göra det stora.....då kommer hon järnet...slänger upp dörren....tar tar i bena på mig som sitter o klämmer...åsså upp...!
Snacka om bajsro...HAHAHAHA....det finns inte!!
Men det är härligt att hon är så energifull och så påhittig. För det är hon absolut. Man ser riktigt i ögonen hur det lyser...."vad ska jag hitta på nu för buuuus".....!!
Ja hon är för härlig...nån som vill låna henne en dag???!!=)=)=)

Iaf så fick jag en förfrågan om var jag hade köpt de fina gardinerna och det kanske inte framgick att man kunde trycka på "Här" i förra inlägget så jag länkar här istället!
http://www.textilonnet.se

Så..nu ska jag de Glamour och titta på dottern som härjar omkring. Det boktavligen flyger leksaker här i vardagsrummet just nu!!!=)

Ha en underbar fredagkväll!!

Tills Vidare!!'

//Linda&BusThyra

Inga kommentarer: