13 februari 2009

Kavli Räkost & GRATTIS VANJA!!!!!

Jag antar att ni har sett den där reklamen om Kavli räkost. Barnet som får det och börjar dansa.
Jag tror banne mig jag ska maila Kavli och säga berätta hur rätt dom har.
Tyra är Helt galen i den. Haaa
En macka tar typ knappt 2 minuter att få i sig. Hon bara matar!!
Åsså ser man ut som är efteråt!!!

Är den här bilden skön eller vad???? Haaa Överlycklig efter att ha tryckt i sig mackan och en massa räkost i ansiktet o fulla händerna!! Myssssigt!!

Så va ska vi hitta på idag då tro??? Vi får väl se.

Har ju ett födelsedagsbarn att gratta!! Vanja fyller år.....GRATTIS GRATTIS!!!

Får se om vi och dom är tillräckligt friska för en snabbkaffe!!!=) Annars får det bli en annan dag. Kanske bli lite skoter i helgen.....who knows!!

Nä nu luktar det inte hallon här inne längre....dags för blöjbyte tror jag!!

Ha en underbar fredag!!! Även fast det är den 13:e..........................

Tills Vidare!

//Linda&Thyra

Inga kommentarer: