02 februari 2009

Ny layout

Så ja, efter att Ulle blivit tipsat om en kanonsida så surfade jag in där och där finns TONVIS med bakgrunder till bloggar!!
Så jag bytte, tyckte det blev riktigt bra. Kommer med alla säkerhet att byta om nån månad igen!!!=)
Men nu får det bli denna!

Idag har vi vart hemma 90% av dagen förutom en sväng till farmfor som bjöd över oss på lunch.
400 meter som vi har dit så var vi så hurtiga att vi tog bilen ner.....vi skyller på att vi är sjuka!!
Skönt med varmt bil!!!
Här är det väl ändå hyfsat stabilt, vi hostar lite med tycker min hals känns bättre redan nu. Ta i trä....sånt ska man väl aldrig säga för då är det väl åt hellsikke imorrn!!

Missar kalas ikväll gör vi oxå. Jocke, min käre svåger fyller år. Typiskt! Första året vi kan fira honom och Anneli har bakat en massa gott. Ja då är vi sjuka. Vill inte åka dit o smitta ner deras barn!!
Men vi skickar ett STROT GRATTIS här istället!!!

Så vad ska familjen Åström hitta på ikväll....tjaaa....jag hade tänkt ta det lugnt och låta Johan sköta Thyra men det första dom gör är att leka på golvet så Thyra gör en framåtvolt över Johan så det blev ett himla liv. Och då duger tyvärr bara mammsen!!
Men nu är det lugnt igen och jag tuggar en bit kladdkaka och bloggar.

Ha en bra kväll!!!

Tills vidare!

//Linda&CirkusThyra

1 kommentar:

Anonym sa...

Superfin bakgrund!!