19 februari 2009

Slut på jobb!

Så då har jag gjort mina två kvällar av jobb. Undra när nästa tillfälle ges. Kan ju bara erkänna att det är riktigt trevligt att komma och jobba!!!

Idag när jag skulle åka så kom jag på vissa saker jag borde ha sagt till Johan angående Thyra.
Dom skulle ut efter middan och jag glömde berätta vilka utekläder hon skulle ha. Kom på det i bilen tog tag i mobilen och skulle precis slå numret.
Men då sa jag till mig själv....Nää Linda. Skit i det, han får fasen reda sig själv.
Nu ringde han ändå och frågade vilka täckbyxor hon skulle ha på sig!!! Men men.....det var ju bara bra!!=)

Men man är ju så dum ibland och tror inte att pappan i huset skulle kunna reda sig bara för att jag är hemma me henne varje dag!! Lika bra att dom får lära sig själv!!

Nu ska jag snart kliva av mitt arbetspass och åka hem till sängen. Läsa kvällstidningen och kolla lite tv innan det är dags att stänga igen sina brun/blåa. Imorrn är en ny dag med nya äventyr. Får se vad dagen bjuder på. Jag vet då att imorrnbitti när jag loggar in på datorn och ska som vanligt trycka igång MSN så kommer det inte att funka. Trist nog!
Tur det finns webmessenger. Måste försöka få nån som kan hjälpa mig med det där!!

Den här dagen summerar jag som en väldigt bra dag. Vi fick mkt gjort. Städat, tvättat och lagat mat. Sen efter lunchen så drog vi på oss kläder och gick ut med Thyra i lilla pulkan och Joker hoppandes runt runt i snön. Vi skulle gå och hämta posten men när vi kom dit så hade inte postgubben lämnat nån post för dagen.
Gick hem igen och då vi precis kommer på gården så ser jag postbilen ute på stora vägen.
Sugen som är jag på posten så tog jag Thyra under armen och drog igågn skoter.
Satte henne framför mig och så körde vi upp och hämtade posten. Inget intressant!!!
Men mysigt hade vi!!!!=)

Nä nu tror jag det får va för idag!! Ha det gott och sov så gott!!!

Tills Vidare!

//Linda

Inga kommentarer: