14 februari 2009

Skoter skoter skoter

Tror ni jag kom ihåg att fota...not!! Fasen oxå va dålig jag är å så tråkigt. Jag hade den me i väskan men surrade väl så mkt så det blev helt bortglömt!!!!
Jaja...kommer väl fler gånger.

Vi packade oss iväg runt tlv och åkte iväg. Thyra helt stilla i mitt knä i pulka. Sååå mysigt.
Solen sken på oss så vi blev varma o goa om kinderna.
Kom fram till Kasa och då var redan Putte,Marie&barnen,Åsa&Uffe där.
Så vi slöt upp på en gång och började surra.
Åt en smarrig hamburgare dom sålde där...varför är det så gott att äta utomhus!!!! Vad det är är, kan va kall körven men det är oxå gott utomhus!!!!=)

Iaf så hade dom tipsrunda där, skotertipsrunda. Så Marie kom med förslaget att vi tjejer skulle åka den. Tog en kupong och Ida ville åka med mig så vi drog iväg 4 tjejer på skotrarna.
Men den var helt galet lång!! HAHAHA
Men attans va roligt det var.
Jag o Ida drog ut i lössnön på en sjö där och gasade på!! Hon bara skrek Yipeeee där bakom mig!! Härligt!!!
Att vi dessutom vann så Ida fick välja ett litet pris var ju kul.
Nu tror jag iof att alla vann som deltog!! Men men.
Fick veta sen att vi hade 6 av 10 rätt!!=) Inte så dåligt. Var ju bara skoterfrågor och jag har ju inget förarbevis!!!!

Åkte hem runt 14 och Thyra somnade som en stock i min famn. Kom hem och ungen som annars vaknar om hon råkar somna i bilen, vaknade inte ens när jag klev ur skoterpulkan. Ni vet ju hur smidigt det kan va?! Gick in la henne på kökssoffan och skulle ta av henne en hel arme av kläder. Då jag var klar vaknade hon...men jag la henne i sin säng och hon somnade om. Lilltjejen var helt slut på!!!!

Nä nu kanske man skulle duscha o klä om sig lite. Ikväll ska tydligen familjen Åström ut o äta.
Blir Amphigas!! MUMMMMMMMS!!!
LÄngtar redan o känner att mattarmen vrider sig dubbelt bara jag tänker på allt gott jag ska äta där.
Sen ttot jag det blir kjorran på hemvägen och köpa en påse ostbollar.
Sista helgen med gott....på måndag blir det hårdkörning...Viktväktarna
Puhh!!!

Ha en underbar alla hjärtans dags kväll så ses vi imorrn!!!

KRAAAAM

//Fam.Skoter!!

Inga kommentarer: