08 februari 2009

At home!!!!

Shit nu är jag hemma igen efter en intensiv dag. Fram och tillbaka med flyg,taxi,buss,tunnelbana och tåg.
Det ni!!!! Man hinner en hel del på en dag i stockholm.

När vi lämnade Umeå i morse var det ordentlig snöstorm. Trodde egentligen inte att planet skulle gå men fel hade jag!!=)
Kom ner säkert och i tid och där stod en taxichaufför och väntade på mig. Han hade skrivit såååå fint på lappen han häll upp...hihihi.
Vips så var jag nere i Frihamnen. Där blev det sminkning och lite småfix och sedan Singstar för hela faderullan!!
Fick komma in på torrep sryga timmen innan bandningen skulle börja och studiokillen stod och gick igenom allt vi skulle tänka på och hur programmet rullade på.
Tror ni man kom ihåg hälften ens.......not.
Var ju såååå mkr annat att kolla på, ögona hängde som sladdlampen där ett tag på mig!!!=)

Men men pang bom så var det dags för bandning och sen har bara kvällen rullat på.

Jag har haft sååååååå jäkla roligt hela dagen. Denna grej får man nog bara chansen en gång i livet. Å vilka fantastiska människor jag har fått vara med idag. Vi klickade på en gång. Fyyy sjuttsingen. Det värsta var nästan att åka därifrån och veta att dessa personer kommer man förmodligen kanske aldrig mer att träffa.....!!!!! Helt underbar grupp jag hamnade i.
Produktionen runtomkring och alla människor som jobbar med detta var oxå helt underbara.
Jag känner mig sååå nöjd och glad och verkligen privilegad som fått träffa dessa!!!

Som om resultatet....ni vet ju att jag får absolut inte säga nåt. Ni får hålla er till tåls tills programmet sänds. Fick tyvärr inget datum idag men dom skulle höra av sig närmare!!
Så håll utkik!!

Men nog är det skönt att komma hem till sängen i sitt eget hem och bara krypa ner.
Tänker på Hanna Hedlund som förmodligen inte hunnit hem ännu. Det skulle bandas ett till program efter vårt!!! Dom gör det bra de där programledarna!!!! Snacka om tålamodsprövande!!!!
Omtagning, omtagning.....och väntetid.....för en ny omtagning.

Nä nu har jag nog varavt ner nog och tänker lägga ihop mina ögon. En dag imorrn me. Längtar sååååååå.....vill träffa o mysa med Thyra. Har ju gått en hel dag juhhh!!
Gubben och jag vi bara möttes i dörren när jag kom hem vid 23. Skulle han ut o ploga!!!
Har kommit sjukt mkt snö!!!!!
Nu tittar nog solen fram i veckan...kommer att bli helt fantastiskt!!

Ha det gott alla nu ska jag lägga mig o drömma om dagen!!!!!!

Tills vidare!!

//Linda

Inga kommentarer: