05 februari 2009

Helt allvarligt

jag lovar snart har jag snytit ut hela hjärnan. Vart kommer det ifrån????????
Men men nu har jag fått Rinexin så nu kanske det lättar lite. Hostan är iaf nästan helt väck!!!
Skönt!

Nu har jag iaf tänkt sluta gnälla och klaga på min förkylning. Tror den ger me sig iaf till på söndag!!

På söndag....kan ni det fatta!!! Jag ska spela in programmet på söndag!!!!
Herrejisses........hur ska det gå. Tänk när Hanna hämtar mig i publiken, tänk om jag då springer o ramlar på det hala golvet. Hade tänkt försöka ha på mig nå pumpsaktigt......hur skulle det se ut. Då kanske dom gör en omtagning?! Tror ni det?!
En sak jag är säker på är iaf att min näsa kommer att va lika röd som en alkoholists näsa.:)
Det blir mkt puder!!=)

En annan sak som jag reagerad på när jag skulle boka flygbiljetter, nu har jag ju iof bara bokat nerresan, men jag är nog tvungen att åka Norweigen hem och dom tar betalt för väskan man checkar in?!?!?!
Varför har dom börjat med det. Och OM dom nu måste det så kan dom väl banka in den skiten i biljettpriset så man slipper reagera på det!!

Jajja alltid ska vi ha nåt att gnälla på va?!

Och vad börjar nu då på tv4....jo....Sveriges Värsta Bilförare....vad ska man tro om det då?
Är det verkligen så illa?? Gör dom till sig?!
Tror jag banne mig ska ha en omröstning om det här på bloggen denna veckan!!
Jag kan inte för mitt liv tro att folk har fått körkortet när dom kör så......faktiskt!

Nä nu ska jag spana in det programmet och prata lite med Vanja som oxå är snöänka i kväll!!!

Ha det gött!!

Sov gott!

Tills Vidare!

//Linda

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Testade ringa dig tidigare men inget svar..Hoppas du inte snöt ut hjärnan iaf ;)

Vi får se hur det blir till helgen..Hur friska vi är o så men vi kan väl höras av vilket som!

O du, jag måste vara puckonen o missat det hela men vad är det för program du ska spela in??

KRYA PÅ DIG!!

Kramen

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Men ÅH..VAD SKOJ!!! Nu kan du ju inte heta popstars-Linda längre ju ;)

När kommer själva programmet att visas??! Måste SE!!

KRAMEN